مسلم پرسنل لا بورڈ کے تشکر کے ساتھ جن کے دفتر سے فائل فراہم ہوئی۔
ان پیج سے تبدیلی، تدوین اور ای بک کی تشکیل اعجاز عبید
[1] أبوداؤد : کتاب الإجارۃ، باب فی من اشتری عبداً فاستعملہ، الخ، حدیث نمبر : ۳۵۰۸، ترمذی :عن عائشہؓ، حدیث نمبر : ۱۲۸۵
[2] أبوداؤد : باب ماجاء فی الوصیۃ للوارث، حدیث نمبر : ۲۸۷، ترمذی : ۲۱۲۰
[3] بخاری : باب الوصیۃ بالثلث، حدیث نمبر : ۲۷۴۴
[4] بدائع الصنائع : ۳؍۴۳۰-۴۲۹
[5] الخرشی : ۴؍۱۸۴
[6] حوالۂ سابق : ۴؍۱۸۵
[7] حوالۂ سابق : ۴؍۱۸۴
[8] ردالمحتار :۵؍۲۹۰، کتاب الطلاق، باب النفقۃ، ط : مکتبہ زکریا، دیوبند
[9] حوالۂ سابق : ۵؍۲۹۰، النفقہ
[10] الطلاق : ۷
[11] بدائع الصنائع : ۳؍۴۳۱
[12] البیان : ۱۱؍ ۲۰۳
[13] المعتمد : ۲؍۳۲۲
[14] درمختار مع شامی : ۵؍۲۳۱، نیز دیکھئے، ہندیہ : ۱؍۵۴۸، الجوہرۃ النیرۃ : ۲؍۱۶۴
[15] الاعراف : ۳۱
[16] بدائع الصنائع : ۳؍۴۳۰
[17] سنن ترمذی، ابواب البر والصلہ باب ماجاء فی الإحسان إلی الخادم، حدیث نمبر : ۱۹۴۵
[18] أبوداؤد، عن بریدہ، باب خاتم الحدید، حدیث نمبر : ۴۲۲۳
[19] بخاری : باب لبس الحریر للرجال، الخ، حدیث نمبر : ۵۸۲۸، نیز دیکھئے : مسلم باب تحریم استعمال إناء الذہب والفضۃ
[20] مسلم : باب النہی عن لبس الرجل الثوب المعصفر، حدیث نمبر : ۲۰۷۷
[21] البقرہ : ۲۳۳
[22] دیکھئے : بدائع الصنائع : ۳؍۴۳۱
[23] الخرشی : ۴؍۱۸۶
[24] ردالمحتار : ۵؍۲۸۵، کتاب الطلاق، باب النفقۃ، ط : زکریا
[25] دیکھئے : الشرح الصغیر : ۲؍۷۳۲
[26] روضۃ الطالبین : ۹ ؍۵۰
[27] دیکھئے : الاقناع : ۵؍۹۴۸، المقنع مع الشرح الکبیر: ۲۴؍۳۰۱
[28] مجمع الأنہر : ۱؍۴۸۴
[29] ردالمحتار: ۱؍۷۷ -۲۷۵
[30] الفقہ الإسلامی وأدلتہ : ۷؍۷۹۴
[31] الفقہ الإسلامی وأدلتہ : ۷؍۷۹۴
[32] بدائع الصنائع : ۳؍۴۳۰
[33] البیان : ۱۱؍۲۱۱
[34] الخرشی : ۴؍۱۸۶
[35] ردالمحتار : ۳؍۵۸۸
[36] الطلاق : ۶
[37] کنز الدقائق مع البحر : ۴؍۳۲۶
[38] ردالمحتار : ۵؍ ۳۲۰، ط : مکتبہ زکریا
[39] ردالمحتار : ۵؍ ۳۲۰
[40] درمختار مع شامی : ۵؍ ۲۵۶، ط : بیروت
[41] درمختار مع الرد : ۵؍۲۵۷
[42] منحۃ الخالق علی البحر : ۴؍۱۹۵، نیز دیکھئے : درمختار، حوالۂ سابق
[43] درمختار مع شامی : ۳؍۱۰۰
[44] دیکھئے، البحر الرائق : ۲؍۱۷۷
[45] حوالۂ سابق
[46] غایۃ القصوی للبیضاوی : ۱؍۱۶۳
[47] اسراء : ۲۳-۲۴
[48] لقمان : ۱۳-۱۴
[49] اسراء : ۲۳
[50] دیکھئے : تفسیر بغوی : ۲؍۶۷۵ آیت مذکورہ
[51] المغنی : ۱۱؍ ۳۷۳
[52] الجوہرۃ النیرۃ : ۲؍۱۷۳
[53] الخرشی : ۴؍۲۰۴، نیز دیکھئے : فتاویٰ قاضی خاں علی ہامش الہندیہ : ۱؍۴۴۷
[54] المغنی لإبن قدامہ : ۱۱؍ ۳۷۸
[55] حاشیہ علی الخرشی : ۴؍۲۰۴
[56] الخرشی: ۴؍۲۰۴
[57] الفقہ الإسلامی وأدلتہ :۷؍۸۲۱
[58] دیکھئے، الجوہرۃ النیرۃ : ۲؍۱۷۳
[59] البقرہ : ۲۳۳
[60] دیکھئے، ردالمحتار : ۵؍۲۸۶
[61] درمختار مع شامی : ۵؍ ۲۸۶، ط : زکریا
[62] بدائع الصنائع : ۳؍۴۲۲ -۴۲۳
[63] مغنی المحتاج : ۳؍۴۳۵
[64] حاشیۃ الدسوقی : ۳؍۴۹۲
[65] روضۃ الطالبین : ۹؍۵۵
[66] المغنی : ۱۱؍۳۶۶
[67] ردالمحتار : ۵؍۱۲-۳۱۱، مجمع الأنہر: ۱؍۴۹۱
[68] البقرہ : ۲۲۹
[69] مالکیہ کے نقطۂ نظر کے لئے دیکھئے : مختصر خلیل مع مواہب الجلیل : ۵؍ ۵۶۱، حاشیہ خرشی : ۴؍۹۷-۱۹۶، حاشیہ دسوقی : ۳؍۹۵-۴۹۴، شرح الصغیر : ۲؍۴۶-۷۴۵، فقہ شافعی کے لئے دیکھئے : منہاج مع مغنی المحتاج : ۳؍۴۳ – ۴۴۲، الوجیز للغزالی : ۳۳۷، روضۃ الطالبین : ۹ ؍ ۷۲، اور فقہ حنبلی کے لئے دیکھئے : المغنی لابن قدامہ : ۱۱؍۶۱-۲۶۰، المقنع : ۲۴؍۳۶۳، باب النفقات، الکافی: ۵؍۹۱
[70] تفصیل کے لئے دیکھئے : بدائع الصنائع : ۲؍۵۲۴۳، مجمع الأنہر : ۱؍۴۹۰، البحر الرائق : ۴؍۳۱۲، ردالمحتار : ۵؍۳۰۶
[71][71] دیکھئے، حاشیہ دسوقی : ۳؍۴۹۴، الشرح الصغیر : ۲؍۷۴۶، حاشیہ صاوی علی الشرح الصغیر : ۲؍۷۴۵
[72] المقنع : ۲۴؍۳۹۲، الانصاف علی المقنع : ۲۴؍۳۸۲
[73] مغنی المحتاج : ۳؍۴۴۲
[74] دیکھئے : البحر الرائق : ۴؍۳۱۵، مجمع الأنہر : ۱؍۴۹۰ و دیگر کتب
[75] الطلاق : ۶
[76] دیکھئے کتب فقہ : فقہ حنفی، بدائع الصنائع : ۳؍۴۲۲، فقہ مالکی : مواہب الجلیل : ۵؍۵۵۳، فقہ شافعی : مغنی المحتاج : ۳؍۴۴۰، فقہ حنبلی : الکافی : ۵؍۸۱، الشرح الکبیر : ۲۴؍۳۱۰
[77] درمختار مع الرد : ۵؍ ۲۷۷
[78] البحر الرائق : ۴؍۲۲۱
[79] فتاویٰ خانیہ علی ہامش الہندیہ : ۱؍۴۴۹
[80] بخاری : کتاب النفقات، حدیث نمبر : ۵۳۵۳
[81] النساء : ۴
[82] تفسیر ماجدی : ۱؍۶۹۳
[83] دیکھئے، تفسیر ابن کثیر : ۱؍۴۲۷، تفسیر آیت مذکورہ
[84] بدائع الصنائع : ۲؍۵۶۱
[85] درمختار : ۴؍ ۱۶۹
[86] سنن بیہقی : ۷؍۳۹۲، حدیث نمبر : ۱۴۳۸۲
[87] الشرح الصغیر : ۲؍۴۲۹، مواہب الجلیل : ۵؍۱۸۶
[88] شرح مہذب : ۱۸؍۷، المغنی : ۱۰؍۱۰۱
[89] النساء : ۲۰
[90] دیکھئے، تفسیربغوی : ۱؍۴۹۸
[91] سنن بیہقی : ۷؍۳۸۱، حدیث نمبر : ۱۴۳۴۰
[92] سنن ابی داؤد، حدیث نمبر : ۲۱۰۸، نیز دیکھئے، سنن بیہقی : ۷؍۳۸۲، حدیث نمبر : ۱۴۳۴۶
[93] النساء : ۲۰
[94] مجمع الزوائد : ۴؍۲۲-۵۲۱، حدیث نمبر : ۷۵۰۱
[95] سنن بیہقی : ۷؍۳۸۱، حدیث نمبر : ۱۴۳۴۱
[96] سنن بیہقی : ۷؍۳۸۱، حدیث نمبر : ۱۴۳۴۶
[97] دیکھئے مصنف عبدالرزاق : ۶؍۱۸۰، حدیث نمبر : ۱۰۴۱۹
[98] سنن بیہقی : ۷؍۳۸۱، حدیث نمبر : ۱۴۳۴۳
[99] مسلم عن ابی سلمہ، حدیث نمبر : ۱۴۲۶
[100] موسوعۃ حیات الصحابیات، ص : ۶۲۴، محمد سعید مبیض
[101] دیکھئے : الکافی : ۴؍۳۲۸، شرح مہذب : ۱۸؍۹
[102] نئے مسائل اور علماء ہند کے فیصلے، ص : ۸۸
[103] ردالمحتار : ۴؍ ۳۰۰ مطلب مسائل الإختلاف فی المہر
[104] مصنف عبد الرزاق : ۶؍۱۸۵، حدیث نمبر : ۱۰۴۴۳، نیز دیکھئے : سنن بیہقی ۷؍۳۹۴
[105] مجمع الزوائد : ۴؍۵۲۳، حدیث نمبر : ۷۵۰۷، بحوالہ طبرانی
[106] مستدرک حاکم، عن عبداﷲ بن عمرؓ : ۲؍۱۹۹، حدیث نمبر: ۲۷۴۳
[107] البقرہ : ۲۴۱
[108] ہندیہ : ۱؍۴۸۸، الباب الثامن فی الخلع وما فی حکمہ، الفصل الأول فی شرائط الخلع وحکمہ
[109] مسند احمد، عن علی ؓ : ۱؍۹۸، حدیث نمبر : ۶۰۳، ۱؍۱۱۳، حدیث نمبر : ۷۱۵
[110] المحلی لإبن حزم : ۱۱؍ ۱۱۹
[111] ترمذی، عن أبی ہریرۃؓ، أبواب الأحکام، باب ماجاء فی الراشی والمرتشی فی الحکم، حدیث نمبر : ۱۳۳۶
[112] ردالمحتار : ۸؍۳۵، کتاب القضاء مطلب فی الکلام علی الرشوۃ والہدیہ
[113] ردالمحتار : ۸؍۳۴، کتاب القضاء مطلب فی الکلام علی الرشوۃ والہدیہ : ۷؍۳۰۱، باب البیع الفاسد مطلب فیمن ورث مالاً حراماً
[114] مسند احمد، حدیث نمبر : ۲۴۵۲۰، عن عائشہؓ
[115] النساء : ۲۴
[116] نئے مسائل اور علماء ہند کے فیصلے، ص : ۸۹
[117] بخاری : کتاب العتق، باب کراہیۃ التطاول علی الرقیق، حدیث نمبر : ۲۵۵۴ ، مسلم : کتاب الامارۃ، باب فضیلۃ الامیر العادل وعقوبۃ الجائر، حدیث نمبر: ۱۸۲۹
[118] ترمذی، أبواب الولاء والہبۃ، حدیث نمبر : ۳۱۲۵
[119] دیکھئے : طبقات ابن سعد : ۸؍۳۰۰
[120] بخاری : کتاب الزکوٰۃ، باب خرص التمر، عن أبی حمید الساعدی، حدیث نمبر :۷
[121] مسلم : کتاب المساقاۃ، باب فضل الغرس والزرع، مسند دارمی، باب خروج المتوفی عنہا زوجہا : ۲؍ ۹۰، حدیث نمبر : ۲۲۹۳
[122] دیکھئے : بخاری، کتاب الزکوٰۃ، باب الزکوٰۃ علی الزوج والأیتام فی الحج، حدیث نمبر :۱۴۶۶، عن اُم ساعۃ: ۱۴۶۷، مزید تفصیل کے لئے : مسند احمد : ۳؍۵۰۳، مسلم : کتاب الزکوٰۃ، باب فضل النفقۃ والصدقۃ علی الأقربین، حدیث نمبر : ۲۳۱۸، طبقات ابن سعد : ۸؍۲۹۰
[123] بخاری : کتاب الجنائز، باب من استعد الکفن، حدیث نمبر :۱۲۷۷
[124] مجمع الأنہر : ۱؍۴۹۷، ولایۃ المرأۃ فی النفقہ الإسلامی لحافظ محمد أنور : ۸۱ – ۴۸۰
[125] المدونۃ الکبریٰ : ۴؍۳۸
[126] دیکھئے : ولایۃ المرأۃ فی الفقہ الإسلامی : ۵۸۸، حافظ محمد أنور
[127] الأحزاب : ۳۵
[128] بخاری : عن ابن عباس، کتاب العیدین، باب موعظۃ الإمام النساء یوم العید، حدیث نمبر : ۹۷۹
[129] بخاری مع الفتح : ۳؍۳۲۵، نیز دیکھئے : مسلم : ۲؍۲۰۳، حدیث نمبر : ۱۰۰۰، باب فضل النفقۃ الخ مسند احمد : ۶؍۳۶۳، حدیث نمبر : ۲۷۰۴۲
[130] مسلم مع نووی : ۱۴؍۱۶۶، کتاب الآداب والسلام، باب جواز إرداف المرأۃ الأجنبیۃ إذا أعیت فی الطریق، حدیث نمبر : ۲۱۸۲
[131] بخاری مع الفتح، کتاب الزکوٰۃ : ۳؍۳۰۱، نیز دیکھئے : مسلم : ۲؍۷۱۴، کتاب الزکوٰۃ، ابوداؤد مع عون المعبود : ۵؍۷۹ – ۱۶۹۵، باب فی الشح
[132] بخاری : کتاب الہبۃ، باب الہبۃ المرأۃ بغیر زوجہا وعتقہا إذا کان لہا زوج، حدیث نمبر : ۲۵۹۰، مسلم : کتاب الزکوٰۃ، باب فضل النفقۃ والصدقۃ علی الأقربین والزوج، حدیث نمبر : ۲۳۱۸
[133] بخاری مع الفتح، کتاب الزکوٰۃ : ۳؍۲۹۶، حدیث نمبر : ۱۴۴۰